sobota, 22 stycznia 2011

Wyniki Candy. Imieninowo.

Moje drogie, na wstępie bardzo przepraszam za opóźnienie z wynikami candy. Pewnie niejedna z Was raz po raz zagląda na bloga dreptając w miejscu nogami - jak to ja zazwyczaj czynię na wyniki zabaw na Waszych blogach ;)... Już nadrabiam!


W Candy Imieninowym wzięło udział 100 osób! Wszystkim gorąco dziękuję za udział w zabawie, komentarze i odwiedziny :) Jest mi bardzo miło, że chusteczniki tak Wam przypadły do gustu. Bardzo się cieszę, że Wam się podobają. Będą kolejne :) Równocześnie cieszę się jak dziecko z tak dużej frekwencji, bo dzięki niej poznałam mnóstwo wartościowych blogów, na które w miarę możliwości z przyjemnością będę zaglądać.
A teraz do rzeczy:

Krok 1: Wszystko gotowe do losowania...

Krok 2: Uruchomienie maszyny losującej ;)

W rolę osobistego pomocnika losującego wcielił się mój Synek Michaś. (Nieco go ta rola chyba zaskoczyła, co widać po minie ;))



Krok 3: Wyniki.

Szczęśliwą zwyciężczynią wylosowaną przez Michasia jest...


Serdecznie gratuluję Inviernito (na karteczce wkradła się literówka do Twojego nicku - przepraszam)! Zdaje się, że mój Synek zapragnął zrobić Ci imieninowy prezent! Wszystkiego najlepszego przy tej okazji!!! Poproszę o maila z wyborem chustecznika i adresem do wysyłki :)
Wszystkim pozostałym uczestniczkom Candy raz jeszcze bardzo dziękuję :) Już planuję kolejną zabawę i wiem już nawet czym się z Wami podzielę... Kolejne candy wkrótce!

.....................................

Ostatnie dwa dni minęły mi bardzo miło na imieninowym świętowaniu wśród znajomych, przyjaciół i rodziny. Z radością, uśmiechem na twarzy i w sercu, na luzie, bez pośpiechu, na rozmowach, cieszeniu się obecnością drugiej osoby. Tyle osób, niespodziewanych, okazało życzliwość i pamięć. Wszystkim serdecznie dziękuję! To były bardzo miłe dni :)

Chciałam się Wam też pochwalić. Wśród kwiatów i upominków jakimi mnie obdarowano znalazła się taka cudna "torebeczka" w kolorach gorzkiej czekolady, ręcznie ozdobiona...


...a w niej przepiękna broszka w szarościach, autorska praca opatrzona numerem 1/2011 (jako pierwsza z serii) pewnej bardzo zdolnej bliskiej memu sercu artystce. Otrzymując taki prezent poczułam się naprawdę wyjątkowo. Dziękuję ES!


Nie mogę też nie wspomnieć o cudnej zawieszce wyhaftowanej haftem krzyżykowym przez Agnieszkę z Zielonej szmatki w tle (jutro uzupełnię zdjęcia!) - Aguś, piękności! Bardzo Ci raz jeszcze dziękuję!

Przesyłam Wam imieninowe uśmiechy!
A wszystkim moim imienniczkom spóźnione, ale najszczersze życzenia spełnienia wszystkich marzeń!

A.

20 komentarzy:

  1. candy, candy...
    i już po candy.
    Gratuluję szczęściarze, dziękuję za miłą zabawę!
    Buziaczki dla Michasia!

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego najlepszego:)
    piękne prezenty dostałaś - broszka jest śliczna
    a Inviernito gratuluję wygranej
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego, samych radosnych dni!
    Inviernito, gratulacje!
    Dziękuję za zabawę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To praca Pani Ewy?
    Prześliczna jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak Marzenko :) Rozpoznawalne z daleka, prawda?
    Ewcia co rusz wymyśla cudne projekty.

    Bardzo Wam dziękuję za życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego naj z okazji imienin.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla wylosowanej. Magio chwili czy dotarł do ciebie mój mail?

    OdpowiedzUsuń
  8. Kerry-Marto, dziękuję!
    Nie dotarło nic :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze raz serdecznośći imieninowe :)
    Broszka gustowna!
    Pozdrawiam i dziękuję
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszytskiego dobrego ..gratulacje dla wylosowanej ..

    OdpowiedzUsuń
  11. O, a ja nie przebierałam nóżkami, bo dopiero dziś zajrzałam, jak już ostatnich gości pożegnałam. A tu: niespodzianka!:) Dziękuję pięknie, przesyłam serdeczności imieninowe Tobie i wszystkim Agnieszkom:) Buziaki dla Michasia. Też mam takiego w domu, właśnie wskazał paluszkiem wybrany chustecznik, więc piszę maila:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla zwyciężczyni:))

    pozdrawiam ciepło i składam najlepsze życzenia imieninowe!

    OdpowiedzUsuń
  13. a najsłodsza i tak maszyna losująca!!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego imieninowego!
    Gratulacje dla Zwyciężczyni i pozdrowienia dla Gospodyni i Małego Pomocnika :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję zwyciężczyni, a tobie Agnieszko jeszcze raz życzę wszystkiego co najlepsze!:) Piękna ta broszka!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Agnieszko, wszystkiego najlepszego z okazji imienin, niech Twój mały "pocieszek" daje Ci dużo radości, życzę też nieustającej weny twórczej i udanej współpracy z Agnieszką. Przepraszam, że przegapiłam imieninki, ale tego dnia obchodziłam swój pierwszy dzień babci, więc chyba jestem usprawiedliwiona ;) Obiecuję, że nadrobię :)Oczywiście gratulacje dla zwyciężczyni.
    elkaj

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna ta broszka i piękne opakowanie, szkoda że spóźniłam się na candy, ale zapraszam na moje :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Aga zajrzyj do mnie.Dzięki za zabawę.Gdy jeszcze kiedys rzucisz hasło chusteczników- stanę w kolejeczce.Pozdrówka-aga

    OdpowiedzUsuń